Obchodní podmínky

Kontaktní údaje

Odpovědná osoba: Karel Karásek

Adresa provozovny – sídlo firmy:
Karel Karásek
Sklené 28
788 33 Hanušovice, ČR

Právní forma: Fyzická osoba

Telefon: +420 608 44 11 55

Email: karasekkarel@centrum.cz

IČ: 45027790

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Objednávka
Každá potvrzená objednávka v našem obchodě je závazná, stornování zakázky je možné do potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží není skladem, budeme Vás informovat o datu dodání, případně o dalších možnostech.

Ceny zboží
Ceny zobrazené v našem internetovém obchodě jsou ceny konečné. K celkové ceně objednávky je ještě nutno přičíst poštovné.

Dodání zboží
Zboží, které je skladem, bývá obvykle odesláno do 3 pracovních dní od objednání. Doručení poštou zpravidla trvá 2–3 dny. Zboží bude zákazníkovi doručeno na adresu uvedenou v objednávce. Zákazník má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a také to, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.

Přepravné
Zboží zasíláme Českou poštou, cena poštovného dle platného ceníku České pošty.
Zasílání do zahraničí dle individuální domluvy (platba převodem).

Způsob platby

  • dobírkou
  • převodem na účet 223948296/0600 (Moneta Money bank)

Záruční doba
Na prodávané zboží, pokud není uvedeno jinak, se vztahuje podle zákona záruční doba 2 roky.

Reklamace
Před odesláním zboží na reklamaci nás prosím nejdříve kontaktujte telefonicky nebo emailem - karasekkarel@centrum.cz, poté dostanete instrukce s dalším postupem. Reklamace bude posouzena po zaslání zboží na naší adresu. O průběhu vyřizování reklamace Vás budeme informovat.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží zpět zasláno na náklady kupujícího.

Vrácení zboží
Zákazník má nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené. Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od doručení zákazníkovi zpět prodejci.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Prohlášení o ochraně osobních údajů
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem vsouladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Řešení mimosoudních sporů (Dle § 14 odst.)

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát–odděleníADR
Štěpánská15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz